10 Aralık 2010 Cuma

BİR GÜN

BİR GÜN; Davıd Nıcholls tarafından yazılan ve 2010 yılının Mayıs ayında piyasaya çıkan bir kitaptır. Bende kitap hakkında duyduğum olumlu eleştiriler sayesinde kitabı aldım. Aslında bir kitabı seçerken arkasında yer alan özet kısmını okumadan kitap almayı tercih etmem. Bu kitabın arkasında da özet olarak "Daily Mail" veya "Jenny Colgan" gibi saygın gazetelerin, dergilerin ve değerli yazarların görüşlerine yer verilmiş. Tabi her kitapta olduğu gibi çok güzel yorumlar yapılmış, kitap biz okuyuculara iyi bir şekilde anlatılmış. Bende her okuyucu gibi bu yorumlara aldanarak kitabı aldım ve okumaya başladım. Bu güne kadar okuduğum en kötü kitaptı diyebilirim. Kitapta sürükleyici bir anlatım kullanılmamış, konu açıkça bizlere anlatılmamış, her sayfa da başka başka olaylardan bahsedilmiş ve tüm bunların yanı sıra kitap bitiminde insanın aklında kitaba dair hiç bir fikir belirmemektedir. Ben kitabı bitirmekte oldukça zorlandım ve kitabı okumanızı kesinlikle tavsiye etmiyorum. Gerçekten bu kitaba ayırdığım vakti başka bir kitapta değerlendirmediğime kitap bitiminde oldukça pişman oldum. Sonuç olarak; "BİR GÜN" kitabı benim beğenimi kazanamayan bir kitap olarak kütüphanemde ki yerini aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder