8 Mart 2011 Salı

Kay Hooper } KORKU AVI

Korku Avı: Başlangıçta yazar ilk 2 sayfa da Brady Gilbert diye bir kızın bir sapık tarafından kaçırıldığını ve diri diri gömüldüğünü anlatıyor. Sonrasında ise bölümler birbirini takip ediyor, fakat yazar bu kitabında diğer kitaplarının aksine bölümü sonuca bağlamıyor. Aksine bölümleri sonlandırmadan okuyucunun aklında soru işaretleri bırakmayı hedefliyor. Ve bence bu konuda da gayet başarılı oluyor. Kitabın ilk sayfalarından son sayfalarına kadar benim merak duygumu canlı tutmayı başardı. Hele ki kitabın kahramanları olan şerif Metcalf'ı ve falcı (gerçekte gizil) olan Madam Zarina'yı gerçek adıyla Samantha'yı kaçırmasıyla merak duygusu, heyecan, ürperti gerçekten her yanınızı sarıyor ve kitabı elinizden bile bırakamıyorsunuz.
Bence, yazar bu kitabıyla gerçekten zirveye ulaşmış, işin açıkçası bu kitap beni fazlasıyla etkiledi. Yazarın dili ve sürükleyiciliği diğer kitaplarında da olduğu gibi şahane... Bu kitabın kısaca da olsa özetini yapmak istemiyorum, çünkü kitap gerçekten okunmaya değer ve ben sizlerin de bu kitabı okumasını istiyorum. Katil Metcalf'ı polis olmasına rağmen kaçırdı ama Metcalf kurtulabildi mi? Peki katil Metcalf'ın sevgilisi olan Lindsay'i de kaçırdı peki O sapık katilin elinden kaçmayı başardı mı? Samantha gizil olmasına, kendi geleceğini görmesine rağmen Samantha kendi geleceğini görüp katilin onu kaçırmamasını sağlayabildi mi? Arkadaşlarına bunlar olurken FBI da görev alan ve çok iyi bir polisin yanı sıra gizil olan Lucas onlara yardım edebildi mi? İşte tüm bu soruların cevabını size ben vermeyeceğim, kesinlikle kitabı okuyup bu soruların cevabını bulmalısınız. Umarım kitabı okuyup benim aldığım lezzeti alırsınız Kay Hooper'ın bu kitabından... İyi okumalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder